RFD Split

Udruga računovođa i financijskih djelatnika Split

  • Povećaj slova
  • Resetiraj
  • Smanji slova

2013.06.28. - Javna nabava građevinskih radova

E-mail Ispis
Index članka
2013.06.28. - Javna nabava građevinskih radova
PROGRAM USAVRŠAVANJA
PREDAVAČI I LITERATURA
PRIJAVE I NAKNADA
Sve stranice
 

JEDNODNEVNA RADIONICA - REDOVITO USAVRŠAVANJE U PODRUČJU JAVNE NABAVE

- JAVNA NABAVA GRAĐEVINSKIH RADOVA -

28.06.2013.- Split, Hotel Atrium -  09:00 h - 15.30 h

  • Program redovitog usavršavanja provodimo kao interaktivne radionice u trajanju od 8 nastavnih sati.

  • Svakom polazniku programa redovitog usavršavanja HZ RIF izdaje potvrdu o pohađanju.

  • Uvjet za obnavljanje certifikata u području javne nabave je pohađanje radionica odobrenih od strane Uprave za sustav javne nabave, od najmanje 32 nastavna sata, tijekom tri godine važenja certifikata.


1. Projektni ciklus i planiranje projekta

  • ideja,
  • strateški okvir,
  • stručno vrednovanje
  • ocjena opravdanosti i učinkovitosti investicijskog projekta,
  • projektna organizacija,
  • odobrenje projekta,
  • razrada projekta - projektni zadatak,
  • odabir načina fi nanciranja,
  • pripremne radnje za planiranje i izradu plana nabave investicijskog projekta,
  • sadržaj plana nabave investicijskog projekta,
  • planiranje aktivnosti za izradu dokumentacije za nadmetanje,
  • planiranje postupka nabave,
  • primjeri, pitanja i odgovori

    2. Provedba postupka za nabavu usluga projektiranja, projektantskog i stručnog nadzora

  • odabir postupka nabave,
  • priprema dokumentacije za nadmetanje,
  • opis predmeta nabave (projektni zadatak),
  • izračun procijenjene vrijednosti,
  • dokazi sposobnosti,
  • kriteriji za odabir ponude,
  • praktični primjeri
    3.Dokumentacija za nadmetanje za izvođenje građevinskih radova i Ugovor o javnoj nabavi za izvođenje građevinskih radova
    • tehničke specifi kacije,
    • razlozi isključenja i dokazi o sposobnosti,
    • jamstva,
    • podizvoditelji,
    • cijena i način plaćanja,
    • primjena posebnih propisa,
    • oblik i sadržaj ugovora,
    • uvođenje u posao,
    • rok za izvođenje radova,
    • primopredaja radova,
    • odgovornosti ugovornih strana

    4. Izmjene ugovora za vrijeme njegova trajanja, upravljanje ugovorom i kontrola izvršenja ugovora
    • postupak i aktivnosti za upravljanje ugovorom,
    • izmjene ugovora nakon njegova sklapanja,
    • bitne izmjene ugovora o javnoj nabavi po čl. 105. Zakona o javnoj nabavi
    • kontrola izvršenja ugovora i fi skalna odgovornost,
    • primjeri, pitanja i odgovori

    Predavači na programu usavršavanja su treneri u sustavu javne nabave s velikim praktičnim iskustvom u provođenju postupaka javne nabave:
    • Robert Urek, dipl. iur. - Primorsko-goranska županija, voditelj pododsjeka za javnu nabavu,
    • Nada Gunjača, dipl. iur. - Grad Rijeka, voditeljica Ureda za FIUIK-a,
    • Dario Medvedec, dipl. ing. građ. - Grad Kastav, Stručni suradnik za komunalni sustav,
    • Ivica Pranjić, dipl. oec. - Zagrebački holding d.d., direktor Službe za nabavu,
    • mr. Vlasta Linić, dipl. iur. - Grad Rijeka, Viša savjetnica za razvoj poduzetništva,
    • mr. sc. Jasna Nikić, dipl. oec. - savjetnica - urednica u HZRIF-u.
    Literatura: prezentacije predavača i priručnik „PRIPREMA I REALIZACIJA INVESTICIJA U JAVNOJ NABAVI“


    Naknada: 850,00 kn - uključuje literaturu, radni pribor, osvježavajući napitak i PDV.
     
    Uplate: HZ RIF, Zagreb, žiroračun broj: 2360000 - 1101241118,IBAN: HR1423600001101241118 ili gotovinom prije početka, OIB: 75508100288
     
    Prijave i informacije: 01/4686 - 500, 4686 - 505; telefax: 01/4686 - 496., www.rif.hr
     

    ZBOG OGRANIČENOG BROJA MJESTA PRIJAVA OBVEZNA - FORMU ZA PRIJAVU POTRAŽITE PUTEM GORNJEG TELEFONA,FAXA IL MAILA